Piggelin

När mannen är borta har jag två underbaringar hos mig! 

Kvällen har varit ok, Oliwer cyklade över till Lisa och lekte med barnen en stund efter maten. När han kom in var det dags att börja göra sig iordning för sängen, ibland är inte min son så snabb av sig så det är bäst att börja i tid 

Milio var svintrött så han fick välling men skulle inte sova! Han har 4 tänder på g så jag förstår att han inte är på sitt absolut bästa humör just nu. Men vid 21 somnade han äntligen efter 1,5 timmes strul. Då kunde jag äntligen sätta mig och slappa i soffan och försöka varva ner.

Borde somnat för länge sen men av någon anledning blev jag pigg när jag la mig  skönt att Oliwer får åka bil till skolan imorrn.

Dags för Sannamarken imorrn också! Tror mamma kommer och går med mig på förmiddagen sen går jag igen med Oliwer efter han slutar skolan.

Nej nu måste jag försöka sova!! Natti natti




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0