Kämpat tappert

Barnen sover sött..

Oliwer kom iväg till skolan, han var trött och ville egentligen inte, men jag var tvungen att gå till skolan för att få en underskrift av hans fröken. Väl där ville han först inte stanna, men sen sa fritidsfröken att hon kunde köra hem honom när han inte orkade mer då blev det annat. Dom är så underbara hans fröknar! gör allt för att han ska ha det bra. Barnen blev jätteglada när han kom och en kille gav han en kram, sååå söta! samma kille sa "det var längesen jag och Oliwer lekte" jag svarade att det bara var att ringa när han ville och kolla om Oliwer orkade då svarar han "fast han är sjuk?" Är inte säker på om han har varit där när dom informerat om att man kan ringa till honom osv. så nu får han nog några samtal från honom. Så välkommet! Blir alltid glad när Oliwers kompisar ringer och frågar, men är som sagt väldigt rädd att dom ska sluta med det eftersom han inte är den Oliwer han var för bara ett par månader sen. Jag hoppas verkligen inte det! Måste ta upp det med hans fröken så hon påminner barnen ofta om att Oliwer får så starka mediciner och därför är han så trött och inte orkar. Min skräck!!!
Iaf.. dom ringde från fritids och sa att Oliwer och en kille ville leka, det gick självklart bra. Dom skulle vara kvar på fritids till klockan 15 och bli hitkörda efter det. Så jag gjorde färdigt det jag höll på med och gick och la med mid Milio och hade båda lurarna med mig ifall dom skulle ringa. När klockan var 12 hörde jag Oliwer ropa på mig i hallen, då hade han tappat orken och M hade kört hem dom. Kändes lagom pinsamt haha. Tur att jag inte hann somna in helt. Men dom kom ju också 3 timmar tidigare än väntat hehe.

Jag gjorde iordning smet för att göra pannkakor som jag lovat Oliwer och dom åt båda med god aptit. Sen blev Oliwer väldigt trött, då var det ca. en timme kvar tills hans kompis skulle bli hämtad, Oliwer kämpade tappert och gick och la sig direkt när A hade åkt. Stackars mitt hjärta...

Ikväll får vi besök av Dennis och Sofia, blir att käka lite våfflor tillsammans. Var inte igår vi fick till en träff direkt, vill ju se dom en gång innan dom ska kläcka om ca. en månad ;D

Har precis städat undan, dammsugit och skurat så nu börjar jag få spänningshuvudvärk....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0