Han kom iväg

Oliwer kom iväg till skolan.. Roligt för honom, får se om han orkar hela tiden eller om dom ringer så jag får hämta honom igen. Skönt för honom iaf att komma iväg en stund.. Han tyckte att jag skulle vara med, men jag sa att han behövde kanske vara ifrån mig en liten stund, då fick jag till svar "jag är ju ifrån dig när jag leker med kompisar" sööt!

Blir så irreterad på all dålig komunikation på sjukan!! En läkare sa igår att vi skulle ta nya prover på fredag, sen när vi ska gå hem då frågar en sköterska om vi har etiketter så vi kan ta blodprover imorrn (läs idag) så nu när jag ringer och frågar hur det blir, så säger samma läkare som igår att vi ska prover på måndag? liite skillnad på idag och måndag. Aja blir väl bra... Mycket annat som jag stör mig på också men det skiter jag i att skriva här med risk för onödigt trams....

Nu vaknade Milio, ska ta honom och sätta igång och röja lite här...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0