Helt underbart

Helgen har varit underbart bra... Oliwer har varit pigg och på bra humör, så härligt!!

I fredags jobbade Jonny så vi drog iväg till Sannabadet en sväng för Oliwer ville kolla in läget, så vi gick dit och snackade lite gojja med Alma. Sen var vi tvugna att gå hem för att mamma skulle komma och åka med oss till Marieberg. Upptäckte att Oliwer var i akutbehov av lite sommarkläder, så det fick det bli. Sen var det soft med god mat och så. Sen kom Alma för att snacka ännu mer skit över en cider på balkongen, såå trevligt! Satt ganska länge där ute och bara pratade om i stort sett ALLT.


Så skön och lugn kväll..

I lördags var det premiäröppning på Sannabadet så vi packade ihop oss och knatade dit. Oliwer hade bästisen med sig, dock hade Oliwer jättetråkigt efter ett tag vilket jag förstår eftersom han inte får bada på en månad med knappen. Men nu är det "bara" 1½ vecka kvar så får han det! Efter badet gick vi hem och åt lite jordgubbar och grabbarna var trötta på att vara ute så dom satte sig för att spela lite tv-spel innan det var dags att bege sig hem till Lisa och Knutte för grillning. Tanken var ju att jag och Lisa skulle gå ut men bestämde oss några dagar innan att bara sitta hemma hos henne och ta det lugnt istället. Vi satt ute hela tiden, tror jag kom hem vid 1 grabbarna hade gått vid 21 eftersom Jonny skulle upp och natten med Milio var katastrof, varken jag eller Jonny fick sova speciellt mycket.


Första gångeni sandlådan, och gott var det ;)

Igår var jag rätt pigg ändå trots lite sömn och några cider för mycket ;)
Jag tog med barnen hem till Alma och drack kaffe när J hade åkt hem. Mycket trevligt och jag kände att jag ville ut! Oliwer tröttnade efter en stund och ville gå hem, så det gjorde han. Vi gick till affären och när jag kommer hem så hör jag hur nån skriker!!! upp i panik för det lät som Oliwer och mycket riktigt, han hade slagit i knappen med laptopen och fått ont, stackare!! Tur det gick över ganska snabbt.

Han är så fruktansvärt arg på den där knappen, den gör ont och han vill ta bort den. Han tycker det känns jobbigt att visa den för andra, han tänker mycket på när han kommer kunna bada med den osv. försöker förklara för honom men han är bestämd DEN SKA UT! Tror inte att det kommer bli så för nu kommer behandlingen då han fick blåsor och vi låg inne 2 veckor. Då är den rätt bekväm att ha kvar.


Kolla in gosen <3



Vi fick nåt ryck jag och Oliwer att vi skulle ut och cykla, och det händer ju inte så ofta, så vi åkte till Kvistbro för att säga hej till Jonny som var hos sin pappa och fixade med bilen. han blev lite chockad när vi kom cyklande. Härligt var det, såå skönt att komma ut, Milio satt bakom och var nöjd han blev skitsur när vi stannade och på hemvägen somnade han.

Idag ska jag hem till Carro och klippa mig!!! efter många hårfärgningar på kort tid är mitt hår så förstört, luggen är helt stel och sista färgen har inte tagit så jättebra, ser ut som jag vet inte vad så det ska bli skönt med en välbehövlig klippning. Tack älskade vän för att du vill klippa mig! Har en känsla av att det kommer bli kort...

nej dags att sätta fart med dagen, måste till sjukan för blodprover också.
Glad Oliwer i skogen! <3


Premiärturen på cykel för Milio...





Kram från oss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0