Hur ska jag ta mig upp?

Ångesten börjar ta över mig... Kan inte sova, känns som att jag är på väg att gå sönder!!

Allt jag vill är att få vara ensam, ett par timmar, en dag eller en natt! Bara få sova... Jag orkar inte, igår bröt jag ihop. Ville vara ensam, Jonny var i stan med en polare och jag försökte få barnvakt men fick ingen... Har mått skit nu i två dar.

Vad ska jag göra??? Känns som att allt är på väg att rasa, jag får för mig saker kanske är det så kanske inte. Är rädd för svaret så jag undviker frågan...

Jag sjunker djupare och djupare och jag vet inte hur jag ska ta mig upp...

Saknar Oliwer, vill bara att han ska komma hem jag är inte hel utan honom! Jag vet att han har det bra med pappa i Uppsala och han mår bra så det känns skönt. Älskade unge vad vore jag utan dig?

Riktig svacka är jag i och jag minns inte när jag mådde såhär dåligt sist... Vet inte vem jag ska prata med, vill inte vara till besvär för nån.


Min fina älskade Oliwer


Och min älskade Milio såklart!!

"Det blåser upp till storm ikväll
Jag kommer dra oss genom eld
Jag ska se till du kommer ut som hel
För ingenting är ditt fel
Det känns som ni är allt jag har, det enda äkta jag har kvar"
/Thomas Järvheden - Inte ditt fel


Hur ska jag ta mig upp?
Johanna
2011-06-19 @ 08:07:10

Emma!! Du är absolut inte till besvär för någon. -

Alla har vi ju rätt o må dåligt....



Bara o höra av dig, om du vill, när du vill!!!

Ketty Winsryd
2011-06-19 @ 13:54:58




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0