Rätt så lugn och icke händelserik dag, för...

img_6456 (MMS)

Rätt så lugn och icke händelserik dag, förutom att vi varit på BVC och vårdcentralen för provtagning.  Efter det åkte Oliwer hem till sin bästis och är kvar där än. Jonny åker och hämtar honom om en stund. Fick nåt ryck förut och bakade bullar, första gången lyckades jag få dom bra! Tror det berodde på varmluftsugnen (som vi för övrigt nyss upptäckt att vi har) sen gled Lisa över med två av barnen. Ringde en läkare förut om Oliwers provsvar, och jag blev livrädd lät precis på henne som att det skulle funnits nya blaster (cancerceller) så hjärtat stannade nästan på mig men det var tack och lov inte allvarligare än att värdena som väntat efter tuff behandling var väldigt låga.  Nej dags att få hem hjärtat och lägga lillen sen ska jag över till Lisa en snabbis och lämna lite grejer. Men ha en super kväll alla vänner




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0