Äter inget

Fick gå och hämta en trött och hängig Oliwer förut.. Han ville hem och mådde inte alls bra, så det blev ingen utedag för mig blev iaf en liten promenad och lite påskris plockat som har fått fjädrar nu.

Oliwer äter INGENTING! konstigt att han är trött och mår dåligt? inte ett dugg... Försöker med allt men inget blir bra, han är sugen och hungrig men när det väl står på bordet så vill han inte ha eller får i sig YTTERST lite, stackars hjärtat. Måste vara jobbigt, och när han pga. det inte orkar och mår dåligt. Får bli ett snack med Uppsala nästa vecka om "knapp" i magen. Funkar som en sond fast det sitter på magen istället. Kan tycka att det är bättre nu när han är äldre eftersom sonden syns det gör inte "knappen" jag vill och orkar inte ha kamp om maten, jag vill att vi ska kunna lägga energi på annat och slippa oroa oss över det. Han äter knappt godis och sånt heller, och i såna här lägen är man glad för allt han får i sig så skulle han få i sig godis så får det vara så men inte ens det, och då är det lite illa eftersom han är en riktig godisråtta i vanliga fall.

Nu har han önskat kycklingklubba med ris och currysås så vi får väl se hur det går, jag är glad om han får i sig liiite.. Hoppas på bättring SNART!

Jag börjar känna mig trött och hängig, vill vara ute i det fina vädret så jag hoppas att Oliwer känner sig lite piggare efter maten så vi kanske kan gå ut och gunga eller nåt. Milio premiärgungade igår och tyckte det var roligt. Ska nog slänga i en hårfärg sen också.

Dags att kolla maten...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0