Länge sen nu ju

Har tänkt att blogga i flera dagar men har verkligen inte haft lust alls.

Mycket tid har spenderats hemma hos Lisa och Knutte, i onsdags blev det bingolotto och Buzz blev en mycket trevlig kväll som kommer bli våran tradition.

Julafton så var vi hemma hos mamma och pappa, vet inte riktigt vad som hänt men flera av oss är anti julen så det var lite tråkigt stämning ibland, inte för att nån var sur eller arg men man kände spänningen i luften. Känns tråkigt att det blivit så men å andra sidan är ju jag mest anti julen av oss alla tyvärr, iaf när Oliwer inte är hemma.
På kvällen gick vi hem till Lisa och Knutte igen, det blev att spela TP på playstation jag och Lisa vann rätt stort över våra karar hehe. Kvällen blev sen, eller ska vi säga morgon kanske? deras granne kom över och drack en wiskey som Knutte bjöd på så det blev ett jäkla kackel i flera timmar, stackars Lisa som fick vara vaken så länge, Knutte däckade.

Vi bestämde oss för att vi skulle byta rum med Oliwer eftersom vi bestämt oss för att köpa ett Ps3 och att Oliwer skulle få ha sitt Wii på sitt rum. Oliwer vet ingenting och kommer bli så glad när han kommer hem och har fått ett större rum OCH sitt Wii på rummet. Det var på tiden att vi bytte, har tänkt tanken några gånger och nu är det gjort.

Juldagen var en seg dag, var lite bakis från julafton. Eftermiddagen spenderades hos svärfar med julmat mycket trevligt, Jonnys syster var snäll att hämta och köra hem oss, det kliade i fingrarna på mig hela dan eftersom jag bara ville hem och byta rum hehe. När det var klart så drog Jonny in till stan med sina kompisar för att gå på bio, jag somnade rätt tidigt.

Sen har det inte hämt så mycket mer, jag och Lisa var på stan igår för att inhandla julklappar till Oliwer, gick väldigt smärtfritt inte alls så mycket folk som vi räknat med. Dock inte så mycket rea än men det gick ändå. Sen tog vi bussen till marieberg, var på lågpris och toys sen bar det iväg till ikea, käkade mat och hittade massa bra saker både till Oliwer och till oss. En mycket trevlig dag med Lisa.

Idag är det dock inte lika trevligt då vi båda är sjuka, eller vi har ju inte feber men är förkylda som sjutton osv. Gick dit en sväng förut för att måla tjejernas naglar som jag lovat att jag skulle, och dom glömmer inte i första taget hehe så det var bara att palla sig iväg som jag lovat.

Imorrn ska jag och Jonny iväg hyfsat tidigt för att handla inför nyår som ska firas lugnt hemma hos Lisa och Knutte. Vi blir 8 st. och tanken är att det bara ska vara en lugn kväll med god mat och sällskapsspel vilket vi alla tycker låter mycket bra.

På fredag får vi även veta om 2010 börjar bra eller anus... hoppas verkligen på BRA!!!

På lördag kommer Oliwer hem och jag längtar som fan efter honom, har verkligen saknat honom såå mycket. Och extra roligt ska det bli när han har en överraskning som väntar på honom! På söndag kommer mamma, pappa, syster, bror och hans flickvän hit och firar lite jul med Oliwer, så det blir julklappar och fika.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite och hoppas på att jag får sova inatt. Natten till idag var hopplös, vred och vände på mig hela natten det gic verkligen inte att sova....

God natt alla kära!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0