Väntar och väntar

Dricker kaffe och kollar på Robin Hood med Oliwer..

Tycker nog att han börjar piggna på sig lite, han hade 40,1 i temp i morse men nu verkar den ha gått ner...
Han är trött och orkar inte mycket men han är vaken och skojar lite ibland!

Oj! Nu vill han till och med träffa sjukhus läraren och gå till lekterpin! Vilken lycka <3

Vi fick en akuttid till lungröntgen i förmiddags så nu sitter vi och väntar på vad det visar... Proverna är fortfarande oförändrade.. Bara att vänta och se vad som blir sagt...

Börjar som sagt se ljuset i tunneln nu, bara hoppas det håller i sig den här gången igår vände det ju på en gång...

En annan sak är att jag bestämt mig för att börja gå på familjeträffar med barncancerföreningen! Har velat gå länge men alltid kommit på bortförklaringar till att inte gå... Har även varit nån typ av förnekelse tror jag... Jag har inte riktigt velat vara med andra i samma situation som vi... Men nu har jag bestämt att ta det stora steget för jag tror det är nyttigt för oss!

Återkommer senare med svar från röntgen...

Ha en bra dag och ta hand om varandra ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0