Njuter hemma

Njuter av tiden hemma! I tisdags satte dom ut antibiotikan så vi har inte varit inne på sjukan sen i måndags kväll och värdena hade stigat en hel del!
Ger sprutan i benet till idag iaf så får vi se hur proverna ser ut imorrn.. Mobila teamet kommer hem idag och tar prover och drar nålen..

Händer inte så himla mycket annars, Oliwer hostar nog något mindre nu har inte hört hoonom hosta inatt iaf...
Vi har haft läxdagar så han kommer ikapp någorlunda iaf med skoluppgifterna! Det fortsätter idag för han är inte klar än.. Var till bibblan igår så han fick låna böcker att läsa som är läxa, ska dit idag igen och kolla lite han hade hittat nåt där tydligen sa han igår kväll...

Jag är fortfarande jätteförkyld men börjar bli något bättre, så jag hoppas att det är på rätt väg nu...

Fick precis ett samtal från barnomsorgen som berättade att Milio iaf! fick plats på det dagis jag sökte!!
Han fick plats på ett annat dagis och skulle börja nästa torsdag, och eftersom jag inte sökt det så ringde jag och frågade hur länge det kunde ta innan man fick plats där jag sökt, och det kunde hon ju såklart inte svara på..
Så ringer hon idag typ 3 veckor senare och säger att hon fixat plats och att hon förstått att jag blivit besviken hehe... Nu fick han plats där iaf och jag är supernöjd! Han börjar nästa måndag, skönare med en måndag än en torsdag tycker jag nog...

Nej nu ska vi käka lite frukost jag och Milio. Oliwer sover...

Nu har jag uppdaterat lite iaf ;)

image description



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0