Ett steg närmre!!

Åh! det är så spännande nu! Vi har kommit ett steg närmre Turkiet!!

Fick samtal från MinStoraDag idag och hon hade varit i kontakt med Ving som rekomenderade 2 st. hotell som var jättebra när man reste med barn.. Fick 2 länkar och Oliwer har gjort sitt val!

http://www.ving.se/turkiet/side/sunwing-resort-spa-side-east-beach

Det här fina hotellet valde han, han tyckte det var bäst för rutschkanan hehe.. Jag personligen gillade det mest också för att det var finast och mysigast.. Men det var Oliwers val så det sa jag EFTER han gjort sitt val ;)

Så spännande, om lite mer än en månad dra vi bort härifrån! Till sol och värme och bara får koppla av och inte tänka på nåt... Bara glömma allt här hemma för en stund... Såå skönt och så roligt för Oliwer att få åka utomland, han har varit i Polen en gång. Då var han bara 8 månader så det minns han ju inte...

Annars händer det inte så mycket här, vädret har ju varit toppen så det har varit fullt upp. Oliwer har lekt med kompisar och varit helt slut... Kroppen sa nog ifrån igår för då blev han helt slut, mådde illa och fick lite feber men idag är den borta så imorrn får han försöka gå iväg till skolan...

Milios inskolning går alldeles utmärkt! Han är så duktig... Idag lämnade jag honom första gången i ca. 20 min och det gick hur bra som helst! inga tårar, tills jag dök upp igen DÅ började han gråta sötnos!! På onsdag och torsdag är tanken att han ska sova efter maten så då lämnar jag längre och säkert imorrn med något längre... Så skönt att det går bra!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0