Provsvar

Ja den här dagen har inte varit toppen alls! Oliwer har sovit hela dagen med undantag för kortare stunder sådär 10-20 min kanske.

Hans temp var nere på 37,2 sen en kort tid efter var den uppe på 38,3! Nu har hanfebernedsättande sen ett par timmar tillbaka och har över 39 och fryser som bara den...

Provsvaren kom och det var negativt! Alltså ingen influensa och inte rs-virus.. Vad är det då? Dom ville ha kvar honom på antibiotika till imorrn, finns inte så mycket att göra eftersom det är ett virus... Får se hur det låter imorrn eftersom febern är så hög.



Han ligger bara i sängen och klagar på smärta och frossa, hostar och kräks... Han har tagit sig upp på toaletten med hjälp.. Mer orkar han inte 😔 stackars.. Och jag känner mig sjukt maktlös kan inte göra nånting för att han ska må bättre...

Hoppas på en vändning snart... Så här kan han ju inte må! Och inte veta vad som är galet heller...

Ta hand om er ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0