Går sönder

Ja, dubbelsidig öroninflamnation har Oliwer åka på, han fick penicillin utan att läkaren tvekade en sekund... Han har varit hemma från skolan idag och igår, men han har mått bra idag så imorrn får han gå iväg..

Hoppas det får vara bra nu! Hur mycket ska han behöva stå ut med?? Men han kämpar på som vanligt, han är väl van nu stackarn...

Milio mår inte så prima, febrig hostig och täppt på kvällarna.. Men rätt pigg på dagarna, mer trött än vanligt bara..

Jonny håller också på att bli sjuk, känner sig hängig..

Jag mår inte alls.... Bara för mycket just nu... Mycket som snurrar och jag börjar tappa glöden...

Dom orden avslutar jag med ikväll och hoppas på att nästa inlägg blir mer positivt!!

Älskade barn!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0