Familjeträff

Idag tar jag med mig Milio och åker till stan... Jag är sjukt nervös men jag SKA göra det här!!

Först ska jag hämta ut mitt pass så det är gjort, undermedveten stress att det ligger och väntar på att bli hämtat... Sen får vi se hur vi fördriver tiden tills det är dags att ta sig till sjukan för familjeträff med Barncanerföreningen...

Som sagt så är jag galet nervös, det är första träffen jag går på.. Tyvärr är ju Oliwer hos sin pappa så han kan inte följa med, nästa gång får han åka med.. Jonny kommer nog och möter oss efter jobbet, tur jag har Milio!
Tycker det är jättejobbigt!

Ja som sagt, Oliwer åkte till sin pappa i lördags och det är som vanligt tomt... Han kommer hem efter påsk igen..
I fredags sov hans kompis över, jätteroligt för dom...
Jag gjorde nåt helt oväntat! trodde aldrig att jag skulle våga en sån grej och det känns så stort! Jag gick för att träffa en ny bekantskap, vi har hälsat när vi sett varann inte mer än så... Hon bjöd över mig till henne, och jag är glad att jag vågade gå dit! Mycket trevlig tjej och vi var lika på många sätt!



Tror det börjar bli för mycket för mig nu... Vet inte hur jag ska ta mig vidare! vad är nästa steg? kanske vet jag svaret men VILL INTE! men kanske måste jag? får se hur jag gör.... nåt måste ske iaf...

Den panikångest jag jag fick igår var den värsta hittills.... Riktigt jävla otäckt!

Roligt inlägg det här blev men ¨så är det.... Kan ju inte sitta och ljuga att allt är frid och fröjd... Nope! det är inte jag....

Ha en underbar dag kära läsare och vänner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0