Punka på vagnen

Igår när vi lämnat Oliwer i Eskilstuna hamnade vi i bilkö! Den var inte dåligt lång både framför oss och bakom oss.. Men det gick rätt fort ändå, stod stilla i 45 min. sen började det rulla och vi kom fram till Latorp som planerat, dock något senare... Milio har nu träffat Oliwers farmor och farfar och fick en present av dom, ett par jeans och en tröja, jag fick en tröja. Dom är så snälla.

Hemma hos Jonnys syrra var det som alltid trevligt. Vi var där i ca. 2 timmar och Milio var vaken hela tiden, tror inte han har varit vaken så länge än, han somnade när vi åkte hem vid 22,30 sen somnade han rätt sent på natten eftersom han vaknade när vi kom hem och var tvärpigg. Han somnade 01,30 och sov till 7 sen somnade vi om 7,30 och han sov till 11 typ. Så natten har varit mycket bra. Nu börjar han bli trötter igen så jag ska passa på att städa lite när han somnar.

Jonny är och jobbar lite, slutar 15. Jag är helt fast här hemma eftersom vi fått punka på vagnen så kommer jag ingenstans. Har ju en bärsjal men har inte provat den än så jag vågar mig inte på att gå ut med den. Måste handla, Dennis och Sofia kommer ikväll på lite mat och jag tänkte ge mig på att göra en cheesecake till efterrätt. Men får snällt vänta till Jonny kommer hem så jag kommer ut. Ska ta oss till cykelaffären här och kolla om dom kan laga däcket.

Börjar bli hungrig men vet inte vad jag ska äta... Värma lite gulasch kanske.

Nej, städa var det!
ella
2010-12-02 @ 09:56:48
URL: http://fanganatten.blogg.se/

BLOGGA QUINNA!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0