Ultraljud

VI VÄNTAR EN SON!! <3

Känns otroligt kul, helt underbart! Oliwer är också hur glad som helst över att han ska få en lillebror, han sken upp som en sol.

Det gick inte att ta miste på att det var en pojke iaf, alla vi tre inne i rummet såg att det var en pojk. Sköterskan behövde inte titta många sekunder.

Nu återstår bara att få igenom namnet Alvaro, Jonny vill Sixten men det kommer inte på fråga haha. Tycker det är svårt med killnamn, förslag tas gärna emot! ovanliga namn. Nu är jag helt bestämd på Alvaro och Jonny är ju inte längre helt emot det, men man vet aldrig det kanske inte alls är en Alvaro när han väl är ute, så det kan ju vara bra att ha några på lager hehe.

Nu blir det klädshopping till honom, och saker! Åhh så roligt

Längtar så efter att få träffa honom. BF 7/10

Vi är så lyckliga! <3

Lisa
2010-05-11 @ 19:02:14
URL: http://lisa85.blogg.se/

Bebis <3 Jag hittade billiga bodys på HM, kanske kan ta e sväng dit? Eller det kanske blir lättare på marieberg =)

Lisa
2010-05-23 @ 13:32:23
URL: http://lisa85.blogg.se/

Jag har kollat med Jonatan och han ville jättegärna följa med hem till er =) Så vi får ta och bestämma någon, helst innan vi börjar sommarjobba hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0