När ska det bli verklighet?

Ultraljudet gick kanon... Men det var en lugn liten bebis där inne så vi fick ta till lite tricks för att den skulle börja rör sig, och då hände det grejer den kröp ihop och sträckte på sig och så såg det ut som h*n sög på tummen hihi.
Vi låg i en lågrisk för downs syndrom så det känns skönt. Hon fick ut samma beräkningsdatum som jag 5/10
Det känns fortfarande inte verkligt, när ska det kännas verkligt?? nu har vi ju fått se det lilla underverket och har bild....

Är så fruktansvärt trött idag, har sovit två gånger och det känns som att jag skulle kunna sova sova igen...länge sen jag var så trött, helt jävla orkeslös...

Ska om en stund ställa mig och göra en kycklinggryta som Oliwer har beställt, men Jonny slutar sent idag så det får bli om ett tag men jag är så hungrig, har suttit och smällt i mig massa riskakor.

Imorrn när Jonny slutar jobbet ska vi åka till Eskilstuna och lämna av Oliwer som ska vara hos pappa hela påsklovet. Tråkigt att inte ha honom hemma men det blir kul för honom att åka dit och vara där ett tag.
Han kommer hem nästa söndag, och då ska jag ev. köra med pappa dit, måste börja ta tag i det där igen så jag får mitt jävla körkort..

På lördag ska vi hem till Paola, Lisa har fyllt 25 så det är lite party där med mat och grejs.. Tur att Jonny ska med och vara nykter med mig annars vet jag inte om jag hade åkt, jag är inte den som har så roligt nykter på fester så det känns bra att jag inte är ensam. Men det blir nog roligt tror jag nog, tror att det blir dom vanliga som brukar vara på festerna så det blir lite roligt.

Måste börja packa Oliwers kläder och grejer också, hatar att packa blir alltid att man glömmer nåt. Huvudsaken är att medicinen kommer med det är det viktigaste.

Imorrn ska dom vara utklädda till påskgubbar/gummor på lekis så jag ska plocka fram till det också så vi inte glömmer bort det hehe, det vore illa. Nu brukar jag inte vara den som glömmer så så det ska nog inte hända..

Ne ska bygga lite lego innan det är dags för matlagning...
Jessica
2010-03-26 @ 08:21:13
URL: http://jessicapersika.wordpress.com

Vad mysigt att se den lilla=) Snart dags för oss att skaffa 3:an :D Känner det i hela kroppen att nu är det dags:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0