Ed Hardy

Har haft en bra dag än sålänge. Förutom att jag har huvudvärk som inte vill ge med sig...

Började dagen hemma hos Carro och Björn, jag fick håret klippt lite vilket var VÄLDIGT välbehövligt, hon tog en del på längden och klippte upp det lite. Fick lite mer mammakläder av henne...

Sen drog vi och handlade godis till Sannabadet, sen vidare till mamma för att hämta en hylla till duschen. Efter det drog vi till mitt jobb för att lämna papper som chefen måste fylla i, vidare efter det till Sannabadet för att lämna varaorna och käka hamburgare.

Sen hämtade jag ut mitt paket med väskan jag beställde, (bild i förra inlägget) och jag är såååå kär, underbart snygg. Man fick väskan på köpet när man köpte två produkter från Ed Hardy (som förövrigt är mitt nya favvomärke) så det blev en duschtvål och en bodylotion och dom luktar såå gott. Samma var det för Oliwers väska att man fick väskan på köpet när man köpte två produkter, så det blev en duschtvål till Jonny och en deo som brorsan ska få när han fyller. Även det luktade sååå gott...
Jag rekomenderar att handla från eleven.se det är bra grejer och väldigt snabb leverans.

Nu väntar jag på att klockan ska gå så vi kan åka till Jonnys syrra och fika. Männen ska väl glo på fotboll medans vi damer snackar skit... Blir nog kanske en sväng förbi Lisa medans Jonny och Knutte spelar tennis.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0