Länge sen som vanligt... Kort update!

Oj oj så länge sen det var!!
Senaste månaderna har varit sjukt jobbiga, men nu börjar det bli ordning på allt igen!
Oliwer har ju varit hemma sen i November pga. att det gått vattkoppor på skolan (som nog var det senaste jag skrev) NU verkar det ha dött ut så nästa vecka är han nog tillbaka lite försiktigt..

Han har ju även haft fruktansvärd hosta i FLERA månader som ingen har tagit på allvar alls, skickat hem honom med jätte hög feber (40,9 bl.a) och högt crp (visar på infektion) med en antibiotika kur på 10 dagar.
4 gånger fick han antibiotika, varav sista så fick han hög feber mitt i kuren och det ska man ju inte få, så vi åkte in den 18/1 och kom där ifrån den 30/1... Diagnos lunginflammation och sen nåt som vi aldrig kommer få veta eftersom dom inte hittat nåt fel... Massa prover och odlingar togs men inget fel har hittats, skiktröntgen visade på lunginflammation.
Dom gjorde till och med benmärg för att utesluta att cancern var på väg tillbaka!! Det var hemsk!
Men det visade inget som tur var.. Nu mår han utmärkt och hostan är nästan borta... SKÖNT!

Milio utväcklas som bara den! Han är i en riktigt "pain in the ass" period haha men det är ju såå roligt också, det går hand i hand ;) underbara unge! Har fått dagisplats till honom, dock inte där vi sökte, men ska kolla upp hur länge det kan tänkas ta innan han får plats där vi vill ha honom, annars tar vi där han fått plats tror inte det är sämre än nåt annat..

Igår hände det nåt riktigt spännande!! Stiftelsen Min Stora Dag kom och överrskade Oliwer med att han fick önska sig nåt han verkligen ville. Hon hade med sig en riktigt fin tårta med bandet Kizz på!! Och han blev riktigt förvånad...
Han har gjort sin önskan och han kunde nog inte ha önskat sig nåt bättre! Kan säga att vi drömmer oss bort och jag har beställt resekataloger för att plåga oss lite extra ;) mer info kommer när jag vet mer.. Resemålet är klart...

Nu kommer snart Oliwers fröken på hemundervisning, och efter det ska vi börja packa för imorrn åker vi till Sthlm! Oliwer till sin pappa och vi övriga hälsar på hos Derin och Danne över helgen!

Ska försöka bli bättre på att uppdatera här... Det mesta uppdateras på facebook... Ha en bra dag mina vänner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0