Stormigt värre

Jäklar vilket väder vi har idag, vaknade imorse och så var det värsta stormen!
Var ju bestämt sen igår att Oliwer skulle åka bil med K till skolan så det var ju skönt att slippa ge sig ut i stormen.

Sen kom mamma vid 11 tiden för att gå på marknaden med mig och Milio. Hittade lite, mamma hittade presenter till mina prinsar så det var ju bra. Men vad det inte var roligt att gå där när det blåste så och och så var det svin kallt.

Hämtade hem Oliwer och M, sen hem för att få i oss lite att äta och bege oss till marknaden igen så Oliwer fick gå också, var sådär lagom sugen på att gå igen men men det var bara att göra, killen måste ju få gå på marknad och han är nöjd med dagens inköp (beyblades och en mössa och lite godis såklart) jag hittade en pippitröja.

Sen har det bara varit mys hela kvällen med film och läsning (vilket iofs görs varje kväll) läsningen alltså.

Båda barnen sover som stockar nu och jag har precis duschat och ska måla naglarna innan det är dags att hoppa i säng.

Saknar min älskade sambo men två dagar till så är han hemma hos oss igen  och då är det kalas för prinsarna!

Natti natti vänner!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0