Ojoj inte ok

Det här är ju absolut inte ok!

Har inte skrivit ett ord på en månad, har blivit tjatad på att blogga men har haft noll inspiration känns inte som jag har nåt att skriva om fast det händer en hel del. Hoppas lusten kommer tillbaka nu.

Så vad har hänt? Kommer knappt ihåg.
Oliwer och Milio mår iaf jätte bra, full rulle på dom. Oliwer går i skolan och kämpar på som bara den och Milio lär sig saker hela tiden, han har dock inte börja gå än som vi alla trodde att han skulle göra tidigt men där hade vi fel. Tar ju såklart den tid det tar men jag längtar tills han lär sig 

Jonny började jobba borta förra veckan i Hallstahammar, det funkar bra att vara ensam med barnen och Jonny tyckte att det kändes bättre mot slutet, han hade hemlängtan och mådde inte alls bra men han är iväg igen så så illa var det nog inte  bara han tycker att det är ok så är det ok med mig!

På lördag fyller Oliwer 8 år!! Fatta vad galet stor han börjar bli! Och på torsdag börjar han ta gitarr lektioner. Rooligt!

Milio fyller 1 år nästa tisdag vilket också är helt galet vart tog det året vägen?
Älskade ungar 

Får fortsätta mer sen eller imorrn måste få oss lite middag är såå hungrig!

Kram på er sålänge och ta hand om er 

Louise
2011-10-03 @ 17:25:20
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-mandag.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0