Varför detta dåliga samvete??

Åhh jag blir galen snart.. Har så sjukt dåligt samvete! Jonny är ju med Oliwer på sjukan och först såklart kände jag bara "vad skönt att få sova hemma en natt" sen kom det dåliga samvetet. Varför ska Jonny åka med honom.. vidare Oliwer som är dålig hur ska det gå? Det är ju jag som ska vara där, varför ska jag få sova hemma när inte Oliwer får? Likadant när vi är i Uppsala och Oliwers pappa och gänget kommer och vi går upp på stan eller nåt då mår jag också dåligt för att vi (jag och jonny) får komma ut och inte Oliwer..  Jag vet att jag absolut inte behöver ha det men jag har det ändå...Sen tror jag mycket är kontrollbehovet!! Sen Oliwer blev sjuk för 3 år sen så har jag med det fått ett sjukt kontrollbehov när det gäller Oliwer och mediciner och allt som ska skötas runt om osv. Så det är nog en jäkla blandning av dåligt samvete och kontrollbehov.

Det var jävligt skönt att sova hemma iaf, hade dock väldigt svart att somna är ju inte van att sova ensam hemma. Eller jag hade ju Milio men han låg ju inte brevid mig, han ska börja sova i SIN säng nu. Igår kväll ramlade han ur vår säng... Helvete vad det går fort när det sker... Det gick bra iaf, ringde Avd. Oliwer ligger på bara för att kolla av lite och han tyckte inte att det lät så att det skulle vara nåt allvarligare, men tyckte väl iaf att vi skulle komma in. Men eftersom Milio var sig själv och inget konstigt beteende dök upp så stannande vi hemma. Hade det visat minsta tecken på nåt knas hade jag ju åkt DIREKT! Han mår hur bra som helst men har en liten bula i pannan och ett litet blåmärke såklart... men den är mycket mindre än igår... Stackars lilla..

Sitter och väntar på att Jonny ska höra av sig med lite provsvar, vill veta hur crp beter sig om det sjunker mer osv. men det är ju inte förren ronden mellan 9-10 nångång... Så det är en stund kvar..
Ska iväg till Oliwers skola sen och lämna en skoluppgift han gjorde igår, den skulle vara klar den här veckan så han har kämpat sig ihop den. Kämpen!!!

Ikväll ska jag på seans!!! har velat gå på det i många år men det har aldrig blivit av riktigt, men nu så är det äntligen dags! Ska bli spännande att se hur det funkar och så...

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen lite känner jag, sätta på en tvätt och fixa innan grabbarna grus kommer hem! Hoppas på en lite piggare Oliwer idag. Vill se han må bra!!! Nu har han varit dålig alldeles för länge...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0