Hem ljuva hem

Sitter här och njuter av att vara hemma.. Oliwer sitter och tittar på cartoon, Milio sover och Jonny jobbar. Har ringt lite samtal nu på morgonen och ska snart börja städa lite. Packa upp allt osv. var inte direkt sugen på det när vi kom hem vid 20 igår kväll.

Senaste dagrna har funkar rätt bra, än så länge mår Oliwer helt ok lite trött och så men ändå vid rätt gott od tycker jag. Knappen funkar jättebra, bara det att han glömmer bort den och fastnar i tröjan osv. då får han jätteont men det är på bättringsvägen. Under hela helgen har han ätit och inte behövt nån sondnäring alls! skönt skönt. Har fått lånat en matpumt från sjukan i örebro så vi slipper sitta och mata honom för hand.

Fick veta igår att det bara är två sånna här behandlingar till innan det är dags att gå över till underhållsbehandlingen!! Skönt att slippa dessa långa sjukhusvistelser. Visst nu kan han ju bli sjuk och måste läggas in för det men inga långa behandlingsperioder på sjukan.

Nästa behandling ska antagligen Oliwers pappa ta och det börjar kännas bättre och bättre, jag behöver verkligen en paus nu. Samtidigt som jag vill vara där såklart, men nu är vi två på varsitt håll och möjlighet till paus finns då får jag ta vara på det. Oliwer behöver få vara med sin pappa! Sen får han åka med honom hem så dom får umgås lite hemma också och fira midsommar med dom... Det behöver dom!

I helgen blir det antagligen utgång med Lisa som det ser ut nu, roligt värre! Skönt att få komma iväg lite.

Nej nu måste jag sätta fart med dagen, ska hämta ut ett paket med böcker till Oliwer också och gå till apoteket...

Ha en bra dag mina vänner




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0