Ett litet inlägg om Milio



Smakar jordgubbe


Liite surt


Sen blev det gott


På hotellet i uppsala


Sover skönt i vagnen


Härlig stil, rumpan rakt upp i vädret ;)


Den här bloggen handlar ju mest om hur Oliwer mår och hur det går för honom, och tyvärr så har Milio hamnat lite i bakgrunden i bloggen, så jag tänkte ta ett litet inlägg om honom.

Som ni säkert ser på bilderna är han världens gladaste unge, helt oblyg och blir överlycklig när nån kommer fram och pratar. Dock är han lite för mammig ibland eller rätt ofta så pappa duger inte speciellt när det är sovdags. Men då är det bra med dom här stunderna när dom får vara ensamma lite, Jonny får stå ut med lite skrik (inte så lite skrik) men det är nog bättre imorrn.
Sen är han väldigt frammåt! Han började sitta hyfsat tidigt, rulla runt väldigt tidigt osv. Nu har han börjat stå med stöd, och igår när han stod mot varfdagsrumsbordet så tog han ett steg åt sidan! han tror att han kan mer än han kan ooch släpper gärna taget lite försigtigt när han står men då åker han ju i backen direkt. Men han är inte rädd av sig. Han hasar sig fram, tror han kommer hoppa över att krypa och börja gå istället.
Ja som sagt så himla go unge har vi fått, och Oliwer är världens bästa och stoltaste bror. Milio älskar honom, blir alltid så glad när han ser Oliwer, syskonkärlek på hög nivå! Om en vecka är han 7 månader!! galet fort har det gått...

Japp nu skröt jag lite om min minsting men med ALL rätt, han är världens goaste unge.
Har fått mycket beröm för båda mina killar, och massor just idag om hur fina dom är osv. lite roligt är det också att dom är rätt så lika varandra, och eftersom det inte är samma pappa så är det lite roligare för då måste det ju finnas drag av mig i båda? vilket jag inte ser ett spår av, kollar jag på grabbarna så ser dom precis ut som sina pappor. 

Kände att jag ville ge Milio lite uppmärksamhet <3


Älskade fina ungar!!! Ni är mitt allt <3 <3 <3

Rani
2011-05-06 @ 23:06:53
URL: http://aranimoment.blogg.se/

Vilken underbart fin bild den där sista :)

Emma
2011-05-06 @ 23:12:03
URL: http://enforloraddag.blogg.se/

Taack, visst är den fin =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0