Oh my god! Vad var det?

Natten var minst sagt märklig.... Oliwer kom in och sa att han inte mådde bra, jag uppfattade det som att han hade ont i magen (man är inte vassaste kniven i lådan när man blir väckt ibland) så han fick lägga sig brevid mig, och blev bara mer och mer ledsen, och fick mer och mer ont och han hade inte ont i magen utan i sina knäskålar? allstså vad han skrek! Vi gick ut och la oss på soffan och han bara skerk och skrek rätt ut.. Stackarn, låg och höll om honom och han skrek "MAMMA!!" tillslut försökte jag få honom att skrika i täcket för att han skrek så högt, klockan var då 03... Kan det ha varit växtvärk? eller efter cellgifterna? har ingen aning, har aldrig varit med om det här... Stackars lilla!

Idag blir det en dag med massa att göra, just nu sover Oliwer och Jonny, Milio ligger i sitt babygym och jag bloggar, klockan slog precis 07... Vill att Milio ska somna så jag också får lägga mig en stund, är rätt trött...
Måste vila om jag ska orka... Först ska jag hem till Lisa och hjälpa henne rensa och ställa iordning nere i källaren, när vi är klara där så beger vi oss hem till oss och tar tag i våran vind... Ska få låna en släpkärra av ett par snälla personer ;P allt utom kläder och skor ska ut till Jonnys pappa, har ingen koll på nånting däruppe, man får klättra för att komma in om man ska ha nåt.... Håller på att lägga ner kläder i vakuumpåsar också så man får lite ordning..

Nej nu börjar Milio sura så nu blir det att sova lite =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0