Ingen dag är den andra lik...

här hemma....

Oliwer var pigg som en mört idag, han vill gå till vårdcentralen snabbt för att gå vidare till skolan för att sen leka med en kompis. Jag ringer kompisens mamma och allt var lugnt och bestämdes att Oliwer skulle åka med honom hem. På bara några få minuter är han helt off! jättehängig.. Tog tempen som visade 37,8 och eftersom läkaren igår sa att vi måste hålla koll på den så bestämdes det fort att han skulle vara hemma. En stund senare så tar jag en temp igen (kollar den kanske lite väl ofta? ca. 40 min mellan varven när det är som värts) då ör den uppe i 38,0. Ringer till sjukan för att bara meddela läget lite snabbt, skulle gå och ta prover och sen se vart tempen tog vägen. När vi kom hem hade han 38,6 (38,5 två tillfällen i rad ska han ha för att vi ska åka in) han gick och la sig och sover än... Tog en temp nyss och den hade gått ner till 38,1 så vi får se hur det barkar...

Rektorn på Oliwers skola ringde förut och pratade om skolskjuts.. Vi kom väl ganska överrens om att det kanske är onödigt då han inte orkar så ofta, utan då bestämdes det att jag skulle ringa till skolan dom dagar han vill och orkar så skulle någon personal komma och hämta honom! vilket går mycket fortare än om han ska vänta på taxi, vi kan ju inte ringa nån dag innan eftersom man aldrig vet hur det blir (vilket ni kanske förstår efter dagen inlägg då han blev dålig på bara ett par minuter) Tycker att fröknarna på hans skola är helt fantastiska! gör allt för att min lilla prins ska få det bra och kunna vara med så mycket som möjligt i skolan. Och eftersom jag inte har körkort (eller bil om jag haft) så är det lite svårt, funderar på att kanske skaffa en sån där ståbräda till Milios vagn? men vet inte om det kanske blir för tugnt? nån som vet?

Förresten! vann på tradera här omdagen ett par mysbyxor från Ed Hardy! Sjukt snygga. Eftersom jag nästan aldrig går i mysbyxer längre så kände jag att jag vill ha ett par snygga när jag väl har det. Fick hem dom idag och dom är otroligt sköna! jag bara älskar Ed Hardy och kommer definitivt köpa mer, och på tradera kan man fynda ;D

Nej om man ska försöka få lite ordning medans grabbarna grus sover sött....






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0