Klädrensning...

Hyfsade dagar sen vi kom hem, Jonny började jobba direkt. Igår var vi på Mega och köpte regnkläder till skolstarten om en vecka, han fick en jacka också som han ville ha och jag köpte äntligen en ny plånbok till mig min höll på att falla isär nästan.. Sen blev det att handla mat, finns inte direkt mycket att välja på när man varit borta en vecka.

Sen kom Alma och barnen över en stund, don stora tjejerna stannade kvar och vill leka med Oliwer när Alma och lillen gick hem, så roligt att dom leker så bra. Sen när dom gått hem så blev han lite slö men väntade på att Lisa med familj skulle komma så vi kunde käka tacos. Han kämpade med att hålla sig vaken, men man märkte på honom att han var trött då hans humör bärjade tryta (lik mig?)...

Jag och Lisa sorterade massa kläderoch rensade ur det vi inte skulle ha kvar, var verkligen i slängartagen.. SKÖNT! Dock är det massa att ta tag i idag, allt ligger i sovrummet så det måste ju bort inom kort så det är bara att göra, behöver fler vakumpåsar bara så är det snart iordning. Tack Lisa för hjälpen!!!




Tror Milio håller på att bli sjuk, han är hes och lite varm så han har nog lite feber. Inte direkt snorig eller så men man hör och ser att det inte är helt 100... Oliwer har verkat nere och slö som han säger, är mest räddför att han ska bli dålig också så vi blir inlagda det har vi ingen lust med... Men nu har han kompis här så nu är det bra, han är glad! Härligt...

Oliwer fick för sig idag att han ville åka med sin morfar i lastbilen nån dag, och det är ju självklart att han ska få göra det när han för en gångs skull vill, pappa lät jätteglad när jag ringde och frågade han skulle kolla upp vilken dag som passade att han följde med. Så då blir det att sova hos mormor och morfar och så upp tidigt och komma hem sent på kvällen. Tur att det finns säng i lastbilen så han kan sova om han blir trött eller uttråkad, för den risken är rätt stor hehe... Det är ju inte så att han kan komma hem heller utan han är ju fast med morfar tills han slutar jobba. Men det kan vara nyttigt för Oliwer också.

Nej nu ska jag fortsätta med dessa kläder så jag ser en ände på skiten...


Kommer nog köpa mig en ny mobil förresten!!! Jag HATAR min.... den sämsta jag någonsin haft!!!! Apråpå ingenting sådär... Lite sugen på en Iphone 4 eller om Jonny tar en sån och jag hans... han har då aldrig haft problem med sin... så får det kanske bli...
ella
2011-08-10 @ 16:04:58
URL: http://fanganatten.blogg.se/

med en iphone 4 kan du ta kort på dig själv då det finns en extra kamera över displayen =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0