Infektion

Ja, vi är hemma på permiss nu... Får åka hem på dagarna för att åka tillbaka på kvällen till sjukan.

I onsdags kväll fick Oliwer hög feber så det var ju bara att packa och åka, och där har vi varit sen dess. Lite tråkigt eftersom Oliwer missar skolan men han fick åka dit i fredags morse och ta skolkort iaf och det var han såå glad för. Vi alla misstänker att Oliwer fick infektion i knappen som utlöste det här sjukhusbesöket.. Men det ser bra ut nu så har han tur blir han utskriven imorrn för proverna hade gått ner fort från igår så han borde bli utskriven imorn. Knappen ser och bättre ut för varje dag. Uppsala blir nog också av som planerat på tisdag, sista benmärgen ska tas och tablettbehandlingen startar...

Idag leker Oliwer med sin bästis J. Roligt för honom, var ett tag sen han lekte med nån då han varit för orkeslös för att leka och träffa kompisar.

Igår var mamma och pappa här för att sitta barnvakt åt milio medans Jonny skulle på kräftskiva hemma hos Lisa och Knutte, jag var jätteledsen för att jag inte kunde gå och extra ledsen för att vi jämt får ställa in saker pga. sjukhusbesök! Hade det inte varit så så hade det ju ine kännts lika jobbigt att inte gå på kräftskivan. Jag letade med ljus och lykta efter någon som kunde sova med Oliwer på sjukhuset så jag kunde få gå tillsammans med Jonny. (inte vem som helst frågade jag, måste ju vara nån han känner sig trygg med) Så till slut sa min snälla pappa att han kunde åka med Oliwer! Jag höll på att börja gråta av glädje! Och det kändes bra för Oliwer också så det blev ju hur bra som helst...

Och vilken kväll! Den var hur bra som helst, jag hade så roligt... Det var ju dock inte lika roligt att gå upp imorse för att åka med mamma till sjukan för att avlösa pappa men det var det värt!! Tack snälla mamma och pappa för eran hjälp, betyder massa!! <3

Nej nu måste jag sysselsätta en trött och sur bebis ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0