Första skoldagen är nu avklarad och Oliwer...

img_8376 (MMS)

Första skoldagen är nu avklarad och Oliwer gick hela dagen. Det gick över förväntan att komma upp imorse. Jag var med på storsamlingen och när det var dags att gå in fick jag inte stanna kvar för Oliwer hehe. När vi kom på morgonen kom hans fröken med ett litet paket till oss! I det låg en ängel, pengarna går till barncancerfonden hur söta är dom inte?! Hon sa att dom tänker på oss hela tiden och jag var bra nära till tårar. Så himla fint gjort. Så den sitter nu tillsammans med min andra ängel som jag fick av mamma och pappa när jag fyllde med ett hjärta med barnens namn i.  När Oliwer kom hem hade han ont i huvudet så han ligger och vilar en stund, hoppas han inte mår sämre till imorrn för då är det redan dags för skolfoto! Sen på fredag ska dom till badet på idrotten.  Jag känner mig trött och lite hängig idag, mådde bra tills jag kom hem från skolan och nu tror jag det blir att vila lite igen medans barnen vilar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0