Dålig

Veckan som gått gick rätt så snabbt...

Jag och Oliwer och Milio sov på sjukan i Örebro torsdag-fredag, och rätt fort gick det för en gångs skull.. Det hör inte direkt till vanligheterna att man inte behöver vänta flera timmar...

Kom ju hem från Uppsala i tisdags vid 23,30 på natten, hade ju kunnat sova kvar men hem är ju alltid hem!

Oliwer hänger hos läraren Nisse när vi är på sjukan i Örebro, så när vi var inne den här gången träffade jag typ inte honom förren efter 5 när Nisse gått hem för dagen, jo, jag träffade honom kortare stunder när han var tvungen att få mediciner osv, och när jag fick råkigt och gick in för att kolla läget. Men han har så sjukt roligt där! Han älskar att vara där...

I fredags kväll ville Oliwer gå på disco som hölls till på hans skola. Eller först ville han inte eftersom han har sin nål i porten så kändes det inte bekvämt, och det är ju såklart han som bestämmer. Hans bästis J´s mamma var här och tog en kaffe, och så kom det fram efter en liten stund att han kunde gå på discot och J fick sova över hos oss, och det gick så vi drog och lämnade Oliwer som hann med 45 minuter av discot. Han tyckte det var jätteroligt att träffa kompisarna!
J fick följa med Oliwer till sjukan igår och jag tror han tyckte det var lite spännande och roligt att få se vad Oliwer egentligen gör. Sen åkte vi hem till mina föräldrar en stund, käkade lite korv med bröd till lunch och fikade.
Sen åkte vi hem och jag skickade hem grabbarna till J, behövde en liten paus kände jag ;D

Igår när vi hä'mtade Oliwer fick vi med oss J igen som följde med till sjukan (han får under 4 dagar snabba injektioner med cytostatika) och ikea. Blev dock ingen rolig tripp för J tror jag för Oliwer blev jättedålig! Han sov typ hela tiden, och när han var vaken så hade han ont i magen och huvudet. Stackars min vän! När vi kom hem och klev ur bilen spydde han i rabatterna.. Han har varit så pigg hela veckan så jag kände att han kunde gå till skolan, men vi får se om han kommer iväg idag, han kom precis upp och verkar må hyfsat iaf. Jonny verkar vara hemma idag så han kör Oliwer isf.

Inte så konstigt att Oliwer mår dåligt när han inte äter (åt inget förren runt 7 på kvällen) och får starka mediciner... Han är inte hungrig osv. 

Nej nu är det dags att få fart på den här dagen! Städa badrummet, vi får nämligen hem ett badkar idag!!  Känner mig på riktigt bra humör idag... 

Hemundervisning för Oliwer idag också, och efter det så kommer mobila teamet (ett team som åker hem till patienterna) och ger Oliwer sin medicin.

Ha en bra dag och ta hand om varandra! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0