I´m loving it

Igår kväll var Oliwer på kalas hos en klasskompis, det hade gått hur bra som helst och enligt mamman så hade han varit "helt galen" haha härligt att det var så, istället för att han var trött och hängig och ville hem. Innan det var dags att hämta prinsen igen så var vi och sa hej till Dennis och Sofia en snabbis, dom ska när som helst få liten bebis och jag är sååå spänd och nyfiken!

När Oliwer var hämtad bar det av till Alma och vi gick ut och joggade!! och jag älskade det! sjuuukt jobbigt var det men alldeles underbart, vi kombinerade med jogg, rask gång och så lite armövingar när vi gick. sen när jag kom hem blev det 100 situps, känner mig så jäkla nöjd att jag klarade det hade jag varit ute ensam hade jag gett upp men med alma vid min sida gick det kanon, och fler gånger kommer det bli och jag längtar till nästa tur. Jag har hittat min grej och det känns fantastiskt.. Får se om man kanske tar sig en tur redan idag, har planerat in morgondagen.

Idag är det lite att göra, ska strax börja städa undan lite sen ska vi gå till vårdcentralen för att ta blodprover och efter det vill Oliwer cykla lite så det blir en promenix för mig (har fortfarande inte fixat cykeln) kanske stanna vid nån lekpark så Milio får gunga lite.
Sen när Jonny kommer hem så bär det iväg till Marieberg, ska köpa ny vagn till Milio och Oliwer behöver nya skor sen ska vi handla inför påsken. Hoppas att den färg jag vill ha på vagnen finns kvar idag, ska ringa sen och lägga undan den annars får vi försöka hitta en annan färg. Får se om vi möblerar om i Oliwers rum idag också, han har inte bestämt sig än om han vill göra det. Jag älskar att möblera om, när jag bodde hemma gjorde jag det JÄMT kunde bli hur som helst haha.

Nej om man ska ta och sätta fart, vet inte när herrn slutar jobba idag så det är bäst att vara redo så vi kommer iväg när han kommer hem!

Ha en underbar dag allesammans! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0