Läääääänge sen

Oj! Inte ok.... Alldeles för länge sen (kan bli att hela inlägget ärmi ett då jag skriver från ipaden om vi har otur)

Sen sista så har det väl egentiligen inte hänt så extremt mycket. Det som är den största händelsen är att vi flyttat till hus (hyr) och vi trivs sååå bra! Vi har hittat hem nu!

Längtar till våren då vi kan börja fixa massa ute i trädgården osv!

Milio har varit hemma från dagis mycket sen i höstas.. Mycket sjuk (och att det varit för kallt att gå 2,5 km i maaaaassa minusgrader)

Oliwer mår just nu bra, efter jullovet så fick han rör i öronen då han haft hur mycket öroninflammationer som helst... Samma kväll fick han feber och blev sen till slut inlagd på usö... Proverna visade efter en vecka att det var influensan han fått. Så av dom första tre veckorna varhan i skolan 1 dag efter jul!
Nu är han tillbaka och det går ok.. Han ska få börja gå halvdag för att han inte orkar så långa dagar (8.30-14,30) bara de blir spikat från rektorn och bussen! Sålänge får han åka med bästisen hem dom dagar han slutar tidigt.

Jag har på riktigt kännt att jag vill ha körkort vilket jag inte kännt nåt jättebehov av tidigare, så på måndag dka jag till lindesberg för att köra en lektion och efter det bestämmer vi en intensiv vecka!! Jag är sjukt taggad och vill ha körkortet NU!

Nej så mycket mer var det inte som hade hänt.... Ska försöka att börja uppdatera lite oftare!!!!

Ta hand om er vänner! ❤❤❤❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0