Oväntat

Lungröntgen visade ingenting konstigt så det var ju bra!

Han har varit ändå rätt så pigg idag trots hög feber..
Jonny och Milio kom på eftermiddagen, tanken var att vi skulle åka med hem på premiss men icke! Dom mätte syresättningen på honom vilket var alldeles för lågt så han fick inte lämna.. Det beror på att det är trångt i luftvägarna pga allt slem och sängliggande, så nu inhalerar han och ska blåsa i en flaska med vatten 5 gånger en gång i timmen.. Och det har hjälpt syre har gått upp lite efter det.. Blåsa i flaskan är en andningsövning för att få igång lungorna igen...

Jag tog med Oliwer i rullstolen tidigare på kvällen för att gå ut på en liten promenix och det behövde både han och jag! Såå skönt var det...

Det som var oväntat för den här dagen är hans feber! Dom tog temp vid 21.30 och då med Ipren sen 16,30 så låg den på 37,0!!! Så låg har den inte varit nångång den här veckan! Så nu mina vänner behöver vi era tummar! Hoppas att det är en vändning.

Sen måste jag tacka er fina människor för erat stöd! Era ord och tankar värmer så mycket och jag blir alldeles rörd! Tänk att vi har så underbara människor runt oss... Erat stöd är guld värt, ni skulle bara veta vad det är ni gör!!!
Så tack till er ❤

Nu är det dags att försöka sova lite.

God natt fina människor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0