Kämpen! <3

Jag sitter nu hemma och Milio sover sen några timmar tillbaka. Jonny och Oliwer åkte vid 21 till sjukan...
Vill att vi alla kan vara hemma samtidigt ha kvällsmys och att alla får sova i sina egna sängar framför allt! Jag och Jonny får ju göra det men stackars Oliwer som inte får..

Det ser rätt ljust ut nu att få komma hem snart.. Ska inte ropa hej för tidigt men har har verkligen varit pigg idag! Imorse såg det dystert ut då han hade en temp på 40,2... men sen lös den HÖGA febern med sin frånvaro! Han fick Ipren imorse lite innan halv 9, och nästa temp togs halv 4 och då hade Iprenen gått ur och då hade han 38,3! Nu när dom kom in hade han normal temp på 36,6!!! Hoppas dom vågar släppa honom under helgen och att tempen inte stiger åt höjden igen...

Känns underbart att se hur fort han ändå piggnat till bara sen igår! Så härligt, han har suttit och spelat sällskapsspel med läraren på sjukhuset och skojat och haft sig idag, sov en stund innan vi åkte hem, innan har han sovit typ hela dagarna pga. att han varit SÅ dålig... Min kämpe!


Nu ska jag lägga mig i VÅR säng och läsa och njuta av att få sova där, för min kropp är helt paj efter 3 nätter i sängen på sjukan! Nu är ryggen värst men hela kroppen gör ont..... så man sover som en kratta där..

Tack älskade Jonny för att du finns för oss! Du betyder så sjukt mycket för mig och jag uppskattar verkligen dig för det du gör! Älskar dig <3

Nej sängen var det! Sköööönt...

Ta hand om varanda där ute, ta ingenting för givet för man vet aldrig hur morgondagen ser ut!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0