Fullspäckad vecka!

Idag var dagen D! Milio började skolas in på dagis!

Det gick hur bra som helst den timmen vi där, Milio röjde järnet! På torsdag ska han börja äta där.. Han verkade trivas och jag tror att det kommer bli hur bra som helst! Imorrn ska Jonny gå med och vara där med honom.

Jonny är ledig den här veckan så det är jätteskönt att vi kan dela på inskolningen och han också får vara delaktig där! Jonny jobbar ju bara på timmar och den här veckan var det hans tur att stå över... Han har fått jobba jättemycket senaste tiden och det är ju jättebra! Men skönt att timingen blev så bra!

Tänk vad tiden går! Snart 1,5 år sen du kom till oss älskade unge!


Nu börjar du dagis också! Värsta stora killen <3
image description

På torsdag ska jag och Jonny gå handledarkurs så jag kan börja köra igen! Pappa är ju min handledare annars men han har fullt upp så det blir aldrig av, men han lär ta sig tid innan jag ska köra med Jonny så jag kommer ihåg allt hehe... Jag har ju kommit rätt långt då jag har kört upp och skrivit upp men såklart kuggat.... Men nu är jag taggad till tusen igen och vill verkligen ha körkort!

Sen på onsdag ska vi träffa tjejen på Min Stora Dag för en fika och planering av Turkietresa!!!! Äntligen är det i rullning och Oliwer är förväntansfull.. Läkarintyget dröjde länge att få men nu så är bollen i rullning!

Oliwer önskade sig en resa till Turkiet, men ångrade sig när det blev prat härifrån om att vaccinera sig så då blev det Spanien istället.. Men efter ett snack med hans läkare så är nu Turkiet på tapeten igen och Oliwer är galet glad för det... Utan vaccinering!

Full späckad vecka med andra ord! men så roligt att börja planera på allvar....!!
handledar kursen känns sådär roligt men nödvändigt! ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0