Läkarbesök

Läkarbesöket gick bra idag, svaret på blidprovet kommer imorrn. Det var Dick dags för att byta ut knappen i magen mot en ny och Oliwer tog det bra, när det kommer oväntade saker brukar han vägra men inte idag. Dom tog ut den och när dom skulle sätta i den så spände han sig så det gick trögt och han fick jätteont. Han är så jäkla duktig och när det kommer oväntade saker och man är så duktig så får man ju en liten belöning så han är nöjd, han har ju en innestående sen sprutan förra läkarbesöket, men han har inte vetat vad han vill ha men nu har han nog kommit på. Känns som att han kommer bli sjuk snart, han ser jättehängig ut på ögonen och har hosta men är rätt pigg ändå än så länge.. Tiden får utvisa..
Halsen har han inte klagat på sen imorse och det ser ut att läka fint så det är skönt.

Jag har inte alls mått bra idag, känt mig likgiltig och haft ångest, den började krypa sig på igår kväll och har hållt sig kvar.. Hade tänkt att gå på föräldra (familje) träff med barncancerföreningen men jag är nig inte redo, det tar verkligen emot.. När ska jag orka ta tag i min rädsla för att träffa andra i samma sits? Jag vill ju egentligen gå men klarar det inte... Ska verkligen försöka gå nästa gång, har iaf tagit steget att leta upp när träffarna är och det har jag inte gjort förut, det har bara känts jobbigt, svårt att förklara...

Hatar att må såhär, att inte känna nåt bara vara tom... Tack och lov har jag lyckats hålla skenet uppe för barnen, Jonny förstår så han bara finns där.. Vad skulle jag göra utan mina grabbar? 3 underbara killar har jag under samma tak, det är lycka!

Ska nog ta och göra mig iordning för natten, det är ju en dag imorrn också och då hoppas jag verkligen att jag mår bättre... Hoppas på en natt med mer sömn också då jag inte sov så mycket pga. ångesten inatt...

Ta hand om er mina kära läsare ❤





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0