Älskade hjärtan

Nu var det så där galet längesen igen! Trodde att jag skulle bättra mig men tydligen inte..

Det har varit höstlov den här veckan och Oliwer har tillbringat lovet i Sthlm hos sin pappa. Han har haft det jätte bra där, jag där emot tycker inte att det är lika roligt att han är borta men så är det. Bara gilla läget..

I lördags innan vi lämnade Oliwer till sin pappa så gick vi på Batman live i Globen. Brorsan och Bea barnvaktade en sjuk Milio över dagen. Kändes inte alls bra att lämna honom när han var sjuk men det gick ju som en dans!
Iaf så var batman helt ok, får dock inte mer än godkänt av oss men det var en trevlig dag, tror Oliwer tyckte det var roligt att vi gick alla tillsammans (jag,Jonny, hans pappa + hans sambo) det var en present från oss 4 till Oliwer.

Idag kom Oliwer äntligen hem! Full rulle direkt, han gick ut direkt för att leka med kompisar som han såg ute när vi satt i bilen så han har lekt hela eftermiddagen. Hände en olycka mot kvällen som kunde slutat jävligt illa för Oliwer men som tur var fick han "bara" som ett brännsår över halsen. Kan säga att det var ett hopprep! Tjejen som höll i det släppte som tur var hopprepet, dom lekte tydligen limbo med cykel... Usch får ont i magen av tanken på vad som kunde ha hänt..

Nu sover barnen, eller Milio vaknade nu och är super ledsen, nån dröm kanske.. Så svårt när dom är så små att veta vad som är fel.. Han har förresten börjat gå lite! För snart 2 veckor sen tog han sina första steg!! Han går mer och mer för varje dag som går, så roligt lilla hjärtat börjar bli så stor..

Nej nu är det dags att göra sig iordning för natten, skoldags imorrn och in till sjukan för provtagning och läkarbesök för Oliwer...

Lite update blev det iaf ;) god natt vänner <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0