Bättre och bättre +bilder

Oliwer mår bättre och bättre, skönt att se. Knappen använder han helt själv och en sköterska sa igår att hon aldrig sett nån som matat sig själv osv. redan andra dagen. Duktig är han... (det var ju vad hon sett finns ju säkerligen fler) men han är min världsduktiga son!

Gårdagen var bra, han hade lite ont då och då men ändå inte så ont som jag förväntat mig att han skulle ha. Han gnäller nästan ingenting om att det gör ont? Tyckte han var rätt pigg igår om man jämför med hur dom tidigare två vecorna har varit. Han farmor frågade mig igår när dom var på besök "tycker du han är pigg?" Japp! jag ser ju honom i alla skick och igår var han piggelin, samma verkar det vara idag.

Han fick dock ont i sin mage av att han ätit lite "mycket" hans mage har ju inte fått mat ordentligt på typ 3 veckor och så vräker han i sig typ ölkorvar haha. Då får man nog lite ont i magen, men det gick över efter en stund och han ville inte ha nån mer mat. 

Blev ett litet missförstånd mellen mig och Oliwers pappa igår... Kändes ju sådär, han trodde att han skulle sova här med Oliwer igår och jag fattade ingenting, jag trodde att det var på fredag det hade gällt som han skulle sova här med sin tjej men då hade han menat att han skulle sova här två dagar. Vi försökte få tag på hotell men det fanns inga att få tag på. Kändes jättetråkigt eftersom vi vet att Oliwer saknar sin pappa. Nu hoppas jag bara att det finns hotell till fredag eftersom det inte varit 100 säkert att dom skulle sova här då så har vi inte bokat, men nu vet vi så då får vi jaga...

Ikväll startar behandlingen och det är bara hålla alla tummar som finns att han INTE får som efter förra med blåsor och infektion!

Nu är han pigg och glad, leker med fingerboard/cykel som han fick igår av avdelningen för han varit så duktig. Ska snart göra rent knappen lite och det gillas INTE... Men det måste göras och det blir ju bara bättre och bättre.
Lovade lite bilder på knappen igår så jag fixar det nu, hade inte tid och ork igår kväll...


Nyopererad..


...


Dagen efter..


Oliwer och pappa (ger sig själv lite mat)




Bubben håller på att få tänder, biter på allt han kommer åt, han har feber  också så han är lagom rolig att ha att göra med ;)


Rån är favvo, smaskens...


Present från gänget i sthlm...

Mer bilder kommer säkert senare i veckan... Nu ska det göras rent knapp och komma igång med dagen...

Ta hand om varandra... <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0