Stackars lilla hjärta!!

Stackars liten, han har så ont i munnen.. läkaren som rondade kollade i munnen och tyckte det ut att vara mer blåsor och trasigt idag han kollade i förrgår sist. Och han verkar ha mest ont typ varannan dag så det är väl då det kommer nya. Nätterna är jobbiga han vaknar ofta och har ont, inatt har han flera gånger sagt "mamma hjälp mig, hjälp mig mamma" får ligga och smeka han på huvudet tills han lugnar ner sig och så får han morfin. Var lite orolig att han fick för mycket morfin så jag frågade om det igår, men hon sa att han inte kunde få för mycket för han ska absolut inte ha ont. Så det kändes ok, vill ju inte att han ska ha ont. Inatt har Oliwer gått med på att Jonny får sova med honom, får se hur det går men en natt ska nog gå bra. Känner att jag måste få sova en natt, och i våran säng. jag och Oliwer har sovit hemma 2 nätter på 2 veckor nu och nästa söndag är det dags för Uppsala igen i 6 dagar. Så det känns välbehövligt. Crp sjunker nu iaf, men det går inte fort. Ligger på 51 idag och ska ner till typ 0... Fre:69 Lör:65 Sön:65 Mån:77 Tis:61 så det är fortfarande högt men på rätt väg... På fredag är det klassresa för Oliwer och som det ser ut nu så missar han det.. känns förjävligt, men ska prata med Oliwer på fredag och se hur han mår och vad han orkar så kanske vi åker dit ett par timmar när vi är hemma på permiss så han får vara med en liten stund iaf. Ska åka till Marieberg nån dag också så han får köpa sig nåt soligt han vill ha.. Tycker så synd om honom så han behöver muntras upp... Ska köpa 2 ramar också har förstorat 2 på barnen. Och så ska vi köpa lite blommor och krukor till balkongen! Nej nu kommer snart läraren och ska hjälpa Oliwer att skriva ett brev till sin nya brevkompis, hela klassen har fått en brevvän.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0