Det händer grejer!

Åh vad jag önskar mig mest av allt just nu att det är sista natten för Oliwer på Avd.26 USÖ!
Imorrn är det 2 jävla veckor vi legat där och jag börjar tröttna rejält, Oliwer längtar massor till sin säng också såklart! Inatt blir det tredje natten sammanlagt som jag får sova hemma, underbara älskade Jonny åkte med honom ikväll.

Det har iaf hänt grejer med värdena. Crp:t har gått ner från 35 igår till 15 idag! sen alla andra värden som spelar in har stigit som dom ska så det är inte HELT omöjligt att det blir hemgång imorrn... Annars kanske det går att fixa så han kan få tabletter såhär mot slutet av infektionen. Dom skulle diskutera med Uppsala om det, eftersom det är dom som tar i stort sett alla besluten om Oliwer. Så skönt att se Oliwer börja må bra igen, han pratar skrattar leker, det enda som är kobbigt just nu är sonden han mår inte bra av den och försöker sitt allra bästa att äta men det går inte så mycket som han vill så den får sitta ett tag till... Blir ju som sagt en knapp i magen sen.. Älskade prins...

Idag var det en hyfsat bra dag på sjukan, förutom att vi var såå trötta och strul med taxin hem.
Men kuratorn och personalen på lekterapin har som projekt nu att få igång Oliwer lite när han ligger inne så igår satte dom igång att baka en tigerkaka (sååå god) medans jag hade samtal med kuratorn en stund, och idag var vi ute och matade änder och sen ville Oliwer gå över till barnens ö så vi gick dit (trodde aldrig att han skulle vilja GÅ dit eftersom han inte har så mycket ork, men den är på väg tillbaka!!!) det var riktigt mysigt och jag är tacksam för den hjälp vi får av dom! Milio var med idag också, Jonny kom och lämnade honom imorse.

Det var dags för BVC besök med Milio idag och det gick super! Dom tyckte vi skulle ta en mellantid för att kolla hans vikt eftersom han inte gått upp något sist vi var där (1 månad sen) men dom såg ju att han var pigg och glad och mådde hur bra som helst men dom ville kolla iaf. Så det har varit Operation Gödning här hemma ;) och bra har det gått, 7485 g. och 67 lång är han nu. sist var det 7030 och 66 lång.
Hon var dock inte helt nöjd men ändå inte missnöjd, men vi ska ha extra smör i maten osv. så vi fortsätter väl att göda killen hehe. Men han mår så bra! så det är absolut ingen fara med honom. Han spryr inte LIKA mycket längre och det är underbart. Min lilla prins!!

Imorrn är det dags att gå på syrrans elevshow (dansuppvisning i brunnsparken med Entré) hela 14 år har hon stått ut, 14 föreställningar har hon gjort och vilka framsteg! hon har blivit grym!! Älskade syster <3

Jag hade inte vart sämre jag om jag hade fortsatt efter jag fått Oliwer. Tror jag hann med 7 år iaf. Jag började dansa Ragga för 3 år sen och tyckte det var SÅ KUL! vill så gärna gå igen, men så blev Oliwer sjuk och allt rasade för mig så dansen lades på hyllan. Hade jag vetat det jag vet nu hade jag nog försökt fortsätta men hur ska man veta? Kanske vore nåt att börja igen? min dröm var alltid att bli dansare, nånstans finns den drömmen fortfarande men känner tyvärr att det är för sent. Haft alldeles för långt uppehåll...

Nu ska jag måla lite på väggmålningen i köket, sen duscha och sova i VÅRAN säng, hade ju varit nåt att få dela den med Jonny, 14 nätter utan varann ofrivilligt... Bara få ligga och hålla om varandra, åhh vad jag längtar känns som en evighet sen.

Min familj, mitt allt!!


Väntar på taxin hem


Sonden ditsatt och han laddar med apelsinjuice..


Älskade bröder! Mina barn!


Glad nybadad prins.


Min älskade! Finns ingen som du, jag är lyckligast med dig! Underbara <3 <3 <3


Bjussar på den här också när jag ändå håller på ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0