Bra dag

Dagen har varit mycket bra. Oliwer har mått bra förutom att han varit trött och sovit ett par timmar på dagen annars mått bra, skönt det hoppas det varar LÄNGE! Vi tog en promenad till järnhandeln för att hämta ut hans böcker, vart lite jobbigt att gå när det blåste så mycket för tröjan blåste mor knappen så han fick gå och hålla ut tröjan. Sen gick jag till apoteket för att lämna in beställning på sondmat och grejer till det, Oliwer ville gå i förväg till konsum så vi möttes upp där när jag var klar. Handlade det sista inför tacosen vi skulle äta till middag och ny hårfärg till mig.

Ja, det är lika bra att jag inser att jag inte ska hålla på att försöka bli blond, jag är aldrig nöjd då. Iofs var jag rätt nöjd innan igår förutom att jag hade världens utväxt som jag var tvungen att fixa till ganska omgående, men eftersom vi var stressade på Willys igår och bara ville hem så blev det bara nån som såg bra ut och så körde jag hela håret. Jag blev typ vit! och det var det resultatet jag velat nå sen jag började men insåg idag att jag inte alls trivdes i såå ljust. Så det blev nån färg idag och nu är jag grågrön... Jag ger helt enkelt upp mina tappra försök nu, till Jonnys stora glädje hehe han börjar tröttna på att jag aldrig är nöjd. Som brunett är jag oftast nöjd så på fredag får det bli att återgå till det bruna. Förslag på nåt snyggt? vacksam för lite hjälp, bara det är brunt (kan vara nån mer färg i typ lila rött osv.)

Imorrn ska jag iväg med Oliwer till bergavallen, han ska kolla när klassen (skolan?) spelar brännboll, han vill cykla dit så jag hoppas att han mår bra imorrn så han orkar han behöver komma ut och träffa lite kompisar en stund. Kanske om han orkar skulle han med tillbaka till skolan, hans fröken kommer vid 13 och har hemundervisning och efter det kommer bästisen J och leker lite. Blir en dag med lite att göra och bara han orkar så är det toppen!

Min älskade skrutt är så besviken! Han fick ett playstation 2 av syrrans sambo och det finns ett spel han velat ha (sonic heroes) som han spelade i Uppsala för 3 år sen. Vi fick tag på det och idag när ps2 kom hem med Jonny så var han uppspelt och ville spela, hade knappt tid att äta. SÅ FUNKAR INTE SPELET!!! det går inte att trycka på start eller några andra knappar heller för den delen, dom andra spelen han fick med funkar men inte sonic! Åh stackars, han som längtat. Så det blir väl att försöka få tag på ett nytt....

Nej nu ska jag kolla klart på BB sen lägga mig efter en snabbdusch, måste upp tidigt så vi kommer iväg imorrn.

Natti natti gó vänner! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0