Rätt skönt

Uppe med tuppen idag med, Milio har fått för sig att det är lagom att vakna runt 6 så det är bara att kliva upp.. Nu sover han igen tillsammans med dom andra två sjusovarna ;D
Hade gärna lagt mig också men det är ingen idé eftersom vi måste åka om typ 1,5 timme. Så jag sitter här med mitt kaffe och kollar på vakna med the voice, ska snart hoppa in i duschen. Tycker det är ganska skönt att sitta uppe själv såhär på morgonkvisten =)

Efter behandlingen idag ska vi till Lager157 och köpa lite kläder till Oliwer, rensade hans garderob igår och det blev inte mycket kvar. Hade Oliwer fått välja så kunde han ha allt och inget skulle bort hehe.
Sen om han orkar och vi är klara i tid så får vi kanske ett snabbt besök av Jonnys syster med barn, hoppas det för det var alldeles för länge sen vi träffades så det vore grymt kul att ses.

Längtar till imorrn! Jag ska ut med Lisa.. Vi har inte varit ute sen i januari förra året så nu är det fan på tiden! Så det blir en helkväll med förfest i stan till finalen i Melodifestivalen.

Nej en dusch så den här dagen kan börja, måste få liv i dom som sover också och det är inte det lättaste!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0