Katastrofdag

Fyfan vilken dag det var igår!

Oliwer vaknade på helt fel sida och var sur hela dagen, otrevlig och jävlig.. Fast han var ju tvungen att fasta eftersom han skulle sövas så det var ju förståligt att han var så sur då. När vi kom till sjukan gick det rätt fort, kom dit vid 9,30 och åkte därifrån vid 12. Vi åkte till sibylla och käkade lite sen vidare till Lager157 och där var det fan inte roligt. Oliwer var skitsur och vägrade prova och tittade knappt på kläder och eftersom han är i behov av lite kläder så kunde jag inte strunta i det. Så det var bara att plocka ihop lite som såg bra ut, tog bara basickläder.. visade sig dock när vi han provade byxorna och t-shirtsen att det var för stort, det enda han provade i affären var tjocktröjorna. Så Jonny får åka på måndag efter jobbet och byta.

När vi kom hem från stan fick vi fika besök av Jonnys syster och barn, så trevligt att träffa dom. Oliwer och L satt mest och spelade dataspel och E satt med oss vuxna och kollade i Oliwers skolböcker, så söt! Tiden går så jäkla fort, första gången jag träffade dom skulle E fylla 2 nu fyller hon snart 6 och L 8!

Iaf så var jag på så dåligt humör hela eftermiddagen, jag pallar inte att ta hur mycket skit som helst, ibland är min stora prins väldigt krävande och till slut tar det ut sin rätt och jag blir på dåligt humör, dock första gången på över en månda som jag tappat tålamodet. Sen vet jag ju att han oftast inte kan rå för sitt bettende och jag tycker jävlgt synd om honom han har ju inte valt det här, men ibland spelar det ingen roll för jag orkar inte hur mycket som helst, känns som att allt man gör för honom inte duger för att han är så arg... Men som sagt det är inte ofta det släpper jag håller mig uppe ganska länge innan jag tappar tålamodet. Nångång måste det ju ut eller?
Blev på lite bättre humör mot kvällen sen och idag är det bra igen.

Idag är det utgång med Lisa som gäller!! och det ska bli så skönt att komma hemifrån en kväll och samla lite ny energi.

Nu måste jag ta Milio han är så trött och sur!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0