Ett tag sen

Oj, nu var det ett par dagar sen jag uppdaterade..

Grabbsen fick komma hem från Uppsala i fredags eftermiddag, blev en lång vecka. Dock blev ju behandlingen uppskjuten vilket hade varit skönt om det blev avklarat.

Oliwer har mått sådär i helgen, han äter typ ingenting. I lördags åt han lite men spydde upp det lika fort igen. Stackars lilla, men allt han får i sig är ju bra även det lilla.

var på vårdcentralen i går och tog prover, dom är fortfarande för låga för att starta en behandling... Väntar på samtal från sjukan för att se hur vi ska göra. Vi kommer att ta den här behandlingen i Örebro, vilket känns väldigt bra den här gången eftersom jag ska vara ensam med båda barnen. Annars är jag mer än gärna i Uppsala, mycket bättre där. Men Jonny måste jobba så han kan ju inte vara med den här behandlingen eftersom den blev uppskjuten och Oliwer åkte på en infektion.

På lördag ska jag och Lisa gå ut! Det var 100 år sen känns det som. Vi kommer ju antagligen ligga inne på behandling då men eftersom jag har världens bästa här hemma så kommer han löser av mig så jag får gå ut och ha en trevlig kväll, så åker jag tillbaka på söndag.

Ska ge oss ut snart, har ett paket att hämta ut. Kanske går förbi Jessica och tar en kaffe på vägen hem....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0