Each new day <3

Dom här senaste dagarna har varit jättebra! I onsdags var vi ju iväg och kollade när Oliwers klass spelade brännboll, sen kom mobila teamet från sjukan för att ta blodprover, sen fröken på hemundervisning och efter det kom bästisen för att leka lite... Och vad han höll igång! Det spelades bandy, dom hade vattenkrig med Lisas ena dotter dom spelade tv-spel, åt glass ut i solen m.m! Kvällen avslutades vid 19 med kebab och pizza hemma hos Lisa och Knutte.. Sen var det dags för J att åka hem. Oliwer satt och spela medans tjejerna höll på att somna och jag slingade Lisas hår. Vid 22,30 kom vi tror jag så det blev verkligen en hel dag och inte ens när vi kom hem var Oliwer så pass trött att han kunde somna. Men underbart var det!!


Så skönt att se honom igång! Älskade barn <3

Igår försökte jag mig på att städa lite här hemma, men med en sur bebis så går det inte helt lätt. Jonny var iväg med en kompis och spelade tennis, Oliwer hade J här. Badrummet fick jag klart iaf, resten får jag försöka mig på sen ikväll eller nåt. Värsta toppen vädret är det ju ute så vi ska nog ta och ha lite picknick kanske? får se vad Oliwer säger om den saken, vi ska till vårdcentralen och ta prover sen.

Hann med att baka lite bullar igår också, hade sagt till Oliwer att vi skulle göra det så när klockan var 17 var det lite dags att sätta fart. Hade tänkt att göra det när J var här men hans mamma fick komma och hämta honom för Oliwer blev jättetrött, därav att det blev så sent med bullarna.  Mamma och pappa kom förbi med en byrå till Oliwer som han fick av min faster Tack! Den ska målas svart och så har den fått röda knoppar.

Måste också få till att bli färdig med min väggmålning i köket!! hinner typ ingenting, Milio har blivit världens tjurbebis, tror ju att det är tänderna så det är ok att han är sur, och sover jättedåligt på dagarna så man hinner inte börja med nånting innan han vaknar igen.


Söta underbara unge! <3

Nej nu ska jag nog försöka mig på att börja städa lite, sätta fart på dagen. Oliwer sover än, han hade svårt att somna igår så han ville lägga sig hos oss. Jonny fick jag sparka ut på soffan för Milio fick tokryck så jag fick lägga honom i vår säng och ligga fyra i den flera timmar går inte....


Ha en bra dag i solen alla underbara! <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0