Sysselsatt och besviken

Oliwer är hos sin pappa i Sthlm och jag försöker hålla mig så sysselsatt jag bara kan för att inte må alldeles för dåligt. Har möblerat lite i vardagsrummet idag, målat ett bord vi fick av mamma och pappa igår efter min farfar. Måste bara ha vit färg så jag kan måla benen så dom blir vita igen, en aning slitet men bra blir det nog. Databordet ska också få sig en omgång med färg så det kan passa in LITE iaf, skönt att det blev flyttat på idag när man inte har så många valmöjligheter så får man göra det bästa av det.

Blir nog en tur till Marieberg med Jonny och Milio ikväll när han kommer hem från jobbet, känner att vi MÅSTE få ordning i vardagsrummet så det är småplock till det som gäller idag! filtar, kuddar, ljusstakar lampor kanske, ja allt möjligt. Blir nog lite annat smått och gott också. Mat på Willy´s osv. Hade velat åka med mamma på dagen men hon ville inte idag.

Var på Bvc med Milio också, 7750 väger han och är 68,5 lång hon tror att han går när vi ska tillbaka dit om 2 månader. Tror det jag med men man vet ju aldrig kan ju stanna av också, det händer såå sjukt mycket med honom just nu så himla roligt. Älsklingen!

Kan tyvärr inte lägga in bilder då min telefon har fuckat upp totalt och vill inte bli laddad och usb i datorn vill den inte heller funka med, jag blir galen!!

Känner mig så jävla besviken på folk!!!! Börjar känna av att jag mår dåligt, men jag är så besviken på en del så jag kräks snart.... Folk som bara låtsas bry sig, men när det väl kommer till krita så är det ingen som hör av sig för att fråga hur man mår! Hur jävla svårt ska det vara att lyfta på telefonjäveln för att ringa och fråga??? Ett sms kanske? nånting!! men inte ett skit!

Tack och lov för dom som finns för oss.. Är glad för dom som är här och bryr sig på riktigt.. Ni är guld värda <3
Syster
2011-06-13 @ 17:12:34
URL: http://fanganatten.blogg.se/

puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0