Saknar

Det händer grejer här hemma! Äntligen börjar vi få till ett mysigt hemtrevligt hem!

I tisdags var det dags för shopping på stan med fina Carro, syeteryster mötte upp oss och gick med oss mycket trevligt! Blev lite handlat som behövdes till hemmet, fokus var vardagsrum.
Alma kom på kvällen fick massa hjälp och jag är såå nöjd... Måste köpa blommor till krukorna jag köpte bara, får se om det kan tänkas bli av idag när jag åker och handlar med mamma. Ska försöka lägga in bilder ikväll eller under dagen...

Igår kom Lisa över för att hjälpa mig i sovrummet, där inne blev det också hur bra som helst! Jag är så nöjd.
Tack tjejer för hjälpen!!! Guld värt <3

Oliwer har åkt till Uppsala nu, dom åkte i tisdags kväll. Igår tog dom benmärgsprovet och cytostart på kvällen. Sen vet jag inte så mycket mer. Det är så jävla jobbigt att inte vara med  honom, jag kämpar hela tiden för att inte ringa hela tiden, för jag vill ju att dom ska få tid och jag vet att han har det bra så jag försöker att inte ringa. (just för att kolla hur det går) för jag vet att Micki ringer om det är nåt och nåt  nytt händer  osv..
Därför försöker jag hålla mig sysselsatt så mycket jag kan för att hålla tankarna borta en  stund, men det är inte lätt iaf...


Älskade hjärta vad jag saknar dig!!!

Har lite småplock att göra här hemma så allt hamnar på sin plats...Men när det är gjort  har jag inte så mycket kvar att sysselsätta mig med...

Saknar min underbara skatt så mycket!! Vi behöver det  här han och jag, vara ifrån varann lite sakna lite! Men det är tufft, vill så gärna vara där med honom!

Nej nu ska jag sätta fart på dagen så vi kommer iväg till Marieberg med mamma hyfsat tidigt.... Ska köpa ett par skor på stadium också så vi åker väl om 2 timmar kanske.... Tänkte ha gjort så mycket som möjligt innan det...


Ha det underbart vänner!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0