Mycket senaste dagarna

Sitter med en toning i håret nu... Fick order att vänta med det men efter ett snack med min mor så blev det att tona iaf.. Mådde skit av hur håret såg ut, färgen och frisyren gick absolut INTE ihop jag brukar inte vara så kinkig med färger i håret men nu gjorde jag det. Finns ju dock en anledning till det också men det är en annan historia...

Det har varit fullt ös här dom senaste dagarna så bloggen har fått legat åt sidan en stund...

Oliwer har varit i skolan dom 2 sista dagarna på terminen och har mått hur bra som helst, underbart! I onsdags var det skolavslutning och han var med på scenen, det trodde jag inte eftersom han inte varit med och övat osv. men han kände sig trygg och gick upp!
Vi hade köpt present till hans fröken och fritids, dom har gjort allt för Oliwer som dom kan göra och det har funkat så himla bra sen han blev sjuk. Så vi ville tacka dom med en present och ett kort där Oliwer skerv "Tak för alt" dom blev jätteglada!
Kan inte fatta att Oliwer börjar 2:an i höst! Helt galet är det, när blev han så stor?

Sen har vi bara varit allmänt igång, inte gjort så jättemycket men ändå haft fullt upp...

Idag ska vi hem  till mamma och pappa en sväng, brorsan och hans tjej kommer hem från storfors så vi passar på att träffa dom lite, blir ju inte så ofta tyvärr.
Sen vid 16 ska vi hem till Jonnys pappa där det vaknas 60 årsfest!

Imorrn åker Oliwer till sin pappa...... Börjar kännas jobbigt, men han kommer ju få det jättebra såklart. Planen var Uppsala imorrn för behandling men värdena har sjunkt fort så det ser mörkt ut, hinner nog inte upp till imorrn. Hoppas det hinner starta innan midsommar så Oliwer får fira den med sin pappa!

Nej nu måste jag skölja ur färgen sen sätta fart, måste snart få upp Jonny och  Milio så vi kommer iväg till mamma och pappa...

Kram på er alla och ha en underbar helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0