Inlagda

Jag och Oliwer är inlagda på sjukhuset, i lördags åkte Oliwer på feber 38,8 med alvedon i kroppen så det var bara att ge sig iväg. Behandlingen i uppsala som var planerad imorrn blir tyvärr uppskjuten, ingen aning om när vi kommer iväg. Febern går upp och ner men idag har han varit väldigt pigg men crp:t ligger högt så det dröjer nog ett par dagarn innan vi kommer iväg. Vi får iaf komma hem på dagspermis så det är ju skönt.

Ikväll var vi iväg och kollade på en SUPERLITEN stuga att hyra. Så nu är vi lyckliga hyresgäster till den, eller från imorrn. Kommer bli så skönt att åka dit och bara umgås, det är det enda vi kommer kunna göra för det finns INGENTING där. Inget vatten ellr el så det ska bli ett litet spännande äventyr se hur vi klarar det hehe. Men det är det som är själva tanken med det hela, att vi inte ska ha nånting där, bara spel och utesaker komma bort från allt som är vardag för oss. Allt annat löser sig på väge, det fanns så man kunde tända brasa. Så mysigt och såå annolunda. Våran tillflykts stuga!! Så härligt! Stugan låg typ i skogen så det finns en hel del att utforska där. Skjuta med luftgevär, spela boll och massa annat...

Annars är läget under kontroll, dagarna går och vi mår helt ok trots allt. Oliwer är tack och lov inte så dålig så det är jätteskönt. Hoppas bara infektionen går över och resten av värdena stiger så vi kommer iväg snart.

Skulle ju ha haft telefon intervjuv idag inför den där studien jag skrev om men hon ringde aldrig förren vid 18, 1 timme senare än sagt och eftersom vi var tvugna att åka så hann jag inte vänta och glömde mobilen hemma. Men hon mailade och vi skulle försöka få till en tid imorrn eller på onsdag igen.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och umgås med familjen innan jag och Oliwer ska tillbaka, taxin kommer 21,20.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0