Ont!

Det gör ont! Så förbannat jävla ont!!!

Oliwer har blivit mer medveten om hur sjuk han verkligen är. Han mår inte alls bra, eller nu gör han väl kanske det när han är ifrån sjukhuset men det är så hemskt... Vi gick ner till lekterapin i lördags och gjorde ett häfte som Oliwer ska skriva i varje dag, även när han mår bra ska han skriva i den, tror att det är jätteviktigt både för honom och för oss. När inte han vill skriva så säger han och den som är med honom skriver så tanken är ju att han ska få ur sig sina tankar och inte bära dom själv. Då får också vi veta hur han tänker och på vad, tror på den!

Oliwer har inte ring sen dom kom från Akademiska... Gott tecken, då har han det kanon hos pappa/farmor/farfar. Känns bra i hjärtat! Han har ringt mig hela helgen sen vi kom hem därifrån och varit SÅ ledsen och velat komma hem till oss osv. och det kändes så jävla jobbigt! Hemska sjukdom som gör mitt barn så ont...När ska det ta slut? kommer det vara såhär? Vill bara att han ska må bra.

Har lämnat in första uppgiften på behandlingen och det känns bra. Har fått andra uppgiften nu och den ska vara inne om 2 veckor. Handlar om avslappning, när man får ångest osv. Skulle jag behövt i går natt....

Kunde inte sova pga. ångestattack, hatar när det kommer på natten för det gör ju att jag inte kan sova och sen att det kommer från ingenstans.... 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Varje hjärta har sin saga....

Det här är min saga..

RSS 2.0